Помощ онлайн Всички отговори на Вашите въпроси
FAQ
Категории Често задавани въпроси
Категории
Често задавани въпроси
Назад

Как да се отпиша?

За да се отпишете, трябва да отмените автоматичното подновяване на абонамента си.

Той може да бъде отменен чрез влизане в акаунта ви от компютър най-рано 24 часа след плащането и до 48 часа преди края на абонамента ви.

* Кликнете върху профилната си снимка, след това върху „Моят акаунт“ и върху „Управление на моя абонамент“.
* След като подновяването ви бъде отменено, незабавно ще ви изпратим имейл за потвърждение и ще продължите да се възползвате от абонамента си до изтичането му.
* След изтичане на абонамента няма да имате достъп до платените функции и няма да бъдат извършвани повече тегления от банковата ви сметка след изтичане на срока на валидност на абонамента ви.

Ако обаче сте се абонирали чрез iTunes, процедурата е малко по-различна: Отидете в раздела „Избор на абонамент“ на вашето приложение в App Store най-рано 24 часа след плащането и до 48 часа преди изтичането на абонамента.

Ако вече не желаете да се появявате в нашите услуги, е необходимо също така да изтриете профила си (от раздела „Моят акаунт“ и „Закриване на моя профил“).

Ако сте срещнали някого, би било много хубаво да споделите историята си с други необвързани, само няколко думи: отидете на началната страница на сайта от компютър и кликнете върху връзката „Ще разкажа“ в раздела „Разкази“ от „Нашите красиви истории“: https://www.meetic.bg/p/temoignages/.

Тази информация отговаря ли на въпроса Ви?
Да Не
Благодарим Ви, че посетихте консултанта за Помощ онлайн. Приятно сърфиране в сайта!

Приканваме Ви да се свържете с отдел Обслужване на клиенти, за да получите отговор на въпроса си.