Помощ онлайн Всички отговори на Вашите въпроси
FAQ
Категории Често задавани въпроси
Категории
Често задавани въпроси
Назад

Мога ли да прехвърля абонамента си в друг акаунт?

Можете да направите няколко промени в профила и акаунта си след създаването им. Въпреки това не е възможно да закриете текущия си акаунт и да прехвърлите салдото по абонамента си в акаунта на друг необвързан.

Окончателното закриване на даден акаунт означава загуба на всички останали абонаменти. Само временното спиране на профила ви позволява да си починете, да не сте видими или да не общувате за определен период от време и след това да активирате отново профила си с 1 клик.

В този случай абонаментът ви ще продължи до края на срока си, включително всички оставащи плащания, но профилът ви вече няма да се появява онлайн.

Тази информация отговаря ли на въпроса Ви?
Да Не
Благодарим Ви, че посетихте консултанта за Помощ онлайн. Приятно сърфиране в сайта!

Приканваме Ви да се свържете с отдел Обслужване на клиенти, за да получите отговор на въпроса си.