Помощ онлайн Всички отговори на Вашите въпроси
FAQ
Категории Често задавани въпроси
Категории
Често задавани въпроси
Назад

Защо ми се предлага абонамент, след като съм платил за него?

Един въпрос, няколко възможни сценария за възникналата ситуация:

1-ви сценарий, най-често срещаният, абонаментът ви все още не е разпознат от системата: просто излезте и се свържете отново. Ако се свързвате чрез приложението, деинсталирате го и го инсталирате отново, това става бързо и обикновено решава много малки проблеми. Ако проблемът продължава и ако използвате компютърната или мобилната версия на сайта, изтрийте кеша на браузъра си.

2-ри сценарий, методът ви на плащане вече не е валиден: абонаментът ви е изтекъл, но не е подновен, защото методът ви на плащане не е актуален. Можете да промените банковите си данни в раздела „Моят акаунт“, като влезете в него от компютър. Ако сте се абонирали през Paypal или iTunes, промяната се извършва чрез тези услуги.

3-ти сценарий, абонаментът ви е бил платен за друг профил: може да сте създали няколко профила и да влизате в профил без абонамент. Опитайте се да влезете в другия си профил и ако случаят е такъв, изтрийте този без абонамент, за да избегнете допълнително объркване.

4-ти сценарий, закупили сте абонамент за другите ни услуги, Affiny или DisonsDemain: Meetic, Affiny и DisonsDemain предлагат различни услуги и плащането ви е извършено в някой от другите ви профили. За да се възползвате пълноценно от Meetic, просто трябва да изберете най-подходящият за вас абонаментен пакет.

Тази информация отговаря ли на въпроса Ви?
Да Не
Благодарим Ви, че посетихте консултанта за Помощ онлайн. Приятно сърфиране в сайта!

Приканваме Ви да се свържете с отдел Обслужване на клиенти, за да получите отговор на въпроса си.