Защо трябва да се идентифицирам, за да завърша покупката си?
Директива 2 за платежните услуги (ДПУ 2), въведена от Европейския съюз влиза в сила през май 2021 г. ➔ с целта да се сведат до минимум опитите за измами и да се подобри сигурността на платежните услуги
За да завършите бъдещите си покупки, ще бъдете задължени да удостоверите плащанията си на сайта на вашата банка. Тази операция е валидна за всички покупки, направени в сайта на Meetic през кредитна карта или през приложението iTunes.
- Първо, уверете се, че сте свалили приложението на банката си и сте разрешили известията от това приложение.
- Щом банковите ви данни са попълнени и потвърдени на страницата на Meetic, следвайте инструкциите за идентификация от банката си.
- В повечето случи, би трябвало да получите известие от приложението на банката си: Кликнете върху него, за да одобрите покупката или стартирайте приложението на банката си, ако не виждате известие,
- След това се върнете в Meetic, за да финализирате покупката и да започнете да се наслаждавате на услугите ни.
! Важно: ако затворите прозореца на банковата идентификация, без да я потвърдите, и се върнете на първоначалната страница, плащането ви няма как да бъде финализирано.
! Важно: ако банковата ви карта изтече и бъдете помолени да актуализирате тази информация, ще бъдете помолени и да се идентифицирате повторно; няма да бъдете таксувани по време на тази операция.
Ако имате каквито и да е проблеми с потвърджаването на плащането в приложението на банката ви
- Свържете се с банката си
- Пробвайте нов начин на плащане, като PayPal
- Направете покупката си пред друго устройство> Банковото потвърждение може да е по-лесно през компютър, отколкото през телефон.