Помощ онлайн Всички отговори на Вашите въпроси
FAQ
Категории Често задавани въпроси
Категории
Често задавани въпроси
Назад

Meetic използва ли профилиране и автоматизирано вземане на индивидуални решения?

Автоматизираното вземане на индивидуални решения и профилирането са невидими елементи в основата на услугите, които познавате и обичате.

Те ни позволяват да подобряваме услугите си и без тях не бихме могли да ви предложим интересни профили. Използваме тези функции по следните причини:

1. За да ви помогнем да се свързвате с други потребители.

Използваме информацията, която ни предоставяте (например пол и възраст), както и информацията, която събираме по време на използването ви на Meetic (например вашата активност и местоположение, ако ни позволите да я събираме), за да подобрим нашия алгоритъм и да ви препоръчваме хора, които могат да представляват интерес за вас. Процесът, чрез който препоръчваме вас на други потребители, е същият. Алгоритъмът ни не взема под внимание фактори като етническа принадлежност, доходи и религия.
Разбира се, можете да промените настройките на функцията „Търсене“, за да филтрирате представените ви профили.

2. За да ви показваме реклами и оферти, които може да представляват интерес за вас.

Използваме информацията ви, за да ви показваме полезни и подходящи реклами както в рамките на нашата услуга, така и извън нея, и да измерваме тяхната ефективност. Използваме тази информация и за да ви предоставяме персонализирани оферти.

3. За повишаване на безопасността.

Използваме автоматизираното вземане на решения и профилирането като част от процеса по модериране (например за премахване на ботове), за да осигурим безопасността на потребителите, да улесним предотвратяването на незаконни или забранени действия и да действаме по-бързо и ефективно, когато такива се случат.

Благодарение на тези процедури, извършителите на незаконни или забранени действия в рамките на или извън Meetic понасят санкции, които могат да доведат до спиране или закриване на акаунтите им, както и до други форми на правни действия.

Тази информация отговаря ли на въпроса Ви?
Да Не
Благодарим Ви, че посетихте консултанта за Помощ онлайн. Приятно сърфиране в сайта!

Приканваме Ви да се свържете с отдел Обслужване на клиенти, за да получите отговор на въпроса си.