Помощ онлайн Всички отговори на Вашите въпроси
FAQ
Категории Често задавани въпроси
Категории
Често задавани въпроси
Назад

Защо получих предупреждение?

Трябва да има причина. Нашият модераторски екип автоматично изпраща съобщение за предупреждението.

Най-често срещаните причини са:
* Спам (изпращане на огромно количество идентични съобщения),
* Обиди, 
* Поведение, което не съответства на духа на нашите услуги,
* Системно съобщаване на лични данни.

Ако смятате, че полученото предупреждение не е оправдано, можете да се свържете с нашия отдел Oбслужване на клиенти.

За повече информация относно неподходящия език и поведение, моля, вижте нашите Общи условия, достъпни в долната част на началната страница. https://www.meetic.bg/d/account/terms

Тази информация отговаря ли на въпроса Ви?
Да Не
Благодарим Ви, че посетихте консултанта за Помощ онлайн. Приятно сърфиране в сайта!

Приканваме Ви да се свържете с отдел Обслужване на клиенти, за да получите отговор на въпроса си.