Помощ онлайнВсички отговори на Вашите въпроси
FAQ
Категории Често задавани въпроси
Категории
Често задавани въпроси
Назад

В пощенската ми кутия няма имейл за потвърждение. Къде да намеря информация за абонамента си?

Ето какво да направите, ако не сте получили имейл:

  1. Първо, проверете дали имейлът не е попаднал в спам папката.
  2. Отидете на секцията Моят акаунт (в сайта или приложението) и проверете дали абонаментът ви е отчетен.
  3. Ако не го виждате, това означава, че плащането ви не е било успешно
    Моля, опитайте отново.

Кога изтича абонамента ми?

  • Можете да намерите информация за абонамента си в:
    • През компютър: Моят акаунт >Моят абонамент.
    • В мобилната версия и приложението: Секцията аз Аз > ⚙️
  • Там можете да спрете автоматичното подновяване и да видите историята на плащанията си.
Тази информация отговаря ли на въпроса Ви?
Да Не
Благодарим Ви, че посетихте консултанта за Помощ онлайн. Приятно сърфиране в сайта!

Ако все още желаете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти,
кликнете по-долу.