Вече нямам пропуск, но още плащам. Защо?
😬 Има няколко възможни причини за това:
Временно сте спрели профила си. Временното спиране на профила ви не спира подновяването; абонаментът ви остава активен и продължава да се подновява, докато го анулирате.
Отказът ви не е бил обработен докрай. Ако не сте получили имейл за потвърждение, най-вероятно това се е случило.
➔ Моля, опитайте отново или се свържете с отдела ни по ослужване на клиенти 💌.
Имате друг профил. Например в сестринския ни сайт Affiny
Защо са направени множество тегления от сметката ми?
Това може да се случи, в зависимост от абонаментите и опциите, за които сте се записали. За да персонализирате и подобрите търсенията и общуването си, ви предлагаме множество допълнителни опции след абонамента.
➔ Ако имате съмнения относно плащанията си, можете да видите цялата информация за абонамента си и за тях, като влезете в сайт от компютър и отидете в секцията Настройки на моя акаунт.
Ако използвате компютър, натиснете тук.
Ако използвате телефон, натиснете тук.