Помощ онлайнВсички отговори на Вашите въпроси
FAQ
Категории Често задавани въпроси
Категории
Често задавани въпроси
Назад

Вече нямам пропуск, но още плащам. Защо?

😬 Има няколко възможни причини за това:

Временно сте спрели профила си. Временното спиране на профила ви не спира подновяването; абонаментът ви остава активен и продължава да се подновява, докато го анулирате.

Отказът ви не е бил обработен докрай. Ако не сте получили имейл за потвърждение, най-вероятно това се е случило.
➔ Моля, опитайте отново или се свържете с отдела ни по ослужване на клиенти 💌.

Имате друг профил. Например в сестринския ни сайт Affiny

Защо са направени множество тегления от сметката ми?

Това може да се случи, в зависимост от абонаментите и опциите, за които сте се записали. За да персонализирате и подобрите търсенията и общуването си, ви предлагаме множество допълнителни опции след абонамента.

➔ Ако имате съмнения относно плащанията си, можете да видите цялата информация за абонамента си и за тях, като влезете в сайт от компютър и отидете в секцията Настройки на моя акаунт.
Ако използвате компютър, натиснете тук.
Ако използвате телефон, натиснете тук.

Тази информация отговаря ли на въпроса Ви?
Да Не
Благодарим Ви, че посетихте консултанта за Помощ онлайн. Приятно сърфиране в сайта!

Ако все още желаете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти,
кликнете по-долу.