Помощ онлайнВсички отговори на Вашите въпроси
FAQ
Категории Често задавани въпроси
Категории
Често задавани въпроси
Назад

Как работи Проверката на Cнимки?

Проверката на Cнимки се състои от една проста стъпка: заснемане на селфи с видео. Ще получите статут „Проверено на Cнимка“, ако лицето във вашето видео селфи премине успешно стъпката за проверка на жизнеността и 3D удостоверяване на лицето.

Проверката на жизнеността сканира лицето във видеоклипа и ни помага да определим дали видеоклипът е заснет от истинско, живо лице и дали не е цифрово променен или манипулиран. 3D Face Authentication (Удостоверяване на лице) открива лицето ви във вашето селфи във видеоклипа и в профилните ви снимки и извлича геометрията на лицето с помощта на технология за разпознаване на лица, за да генерира уникален номер или „шаблон“ на геометрията на лицето. Тези шаблони се използват, за да се провери дали лицето във вашето видео селфи е същото лице, което е на снимките в профила ви.

Вашите шаблони за геометрия на лицето се изтриват в рамките на 24 часа. Вашето видео селфи се изтрива и не се добавя към профила ви, но запазваме два скрийншота от вашето видео селфи за целите на одита и управлението на тази функция.

Как използвате информацията за геометрията на лицето?

Използваме информацията за геометрията на лицето ви само за целите на проверката на снимката. За да извършим процеса на проверка на снимка, споделяме информацията за геометрията на лицето ви и скрийншотите с Match Group, LLC., компания на Match Group, която управлява тази функция по наши инструкции и от наше име, като наш доставчик на услуги. Те съхраняват и използват информацията за геометрията на лицето ви и снимките на екрана в своите инстанции на Amazon Web Service (AWS). Тази информация и снимки на екрани се изтриват от техните екземпляри на Amazon Web Services в сроковете, посочени по-долу в „Какво ще съхранявате след приключване на проверката?“. Ако искате да научите повече за практиките за поверителност на AWS, можете да щракнете тук. Ние не споделяме информацията за геометрията на лицето ви и скрийншотите с други трети страни.

Какво ще съхранявате след приключване на проверката?

Ще запазим два скрийншота от вашето видео селфи по време на съществуването на вашия акаунт, за да одитираме и управляваме нашата функция за проверка на селфи. Тези скрийншоти се изтриват при закриване на акаунта в съответствие с нашата Политика за поверителност. Ще запазим и резултатите от процеса на проверка на снимка (т.е. проверена или не). Не съхраняваме основната информация за геометрията на лицето или „шаблона“ след процеса на Проверка на снимка (който обикновено приключва в рамките на 24 часа). Не съхраняваме вашето видео селфи.

По силата на какви правни правомощия обработвате информацията от проверката на снимката?

Обработваме информацията за проверка на снимката с ваше съгласие.

Каква е политиката на Meetic за запазване и унищожаване на биометрична информация?

  • Съхранение. Биометричната информация – а именно геометриите на лицето, които ни позволяват да извършваме разпознаване на лица на Вашето видео селфи и профилни снимки за целите на завършване на Фотопроверката – се създава и съхранява само с Вашето съгласие за срока на процеса на Фотопроверка. Фотоверификацията може да отнеме до 24 часа. След приключване на фотопроверката биометричната информация се изтрива. Запазваме екранни снимки от видео селфито, което сте направили за целите, описани по-горе, но информацията за геометрията на лицето, извлечена от видеото, се изтрива.
  • Унищожаване. Когато Meetic изтрие биометричната информация след приключване на процесите на фотопроверка, тя се изтрива окончателно от нашите системи и вече не може да бъде възстановена.

Как мога да намеря повече информация за практиките на Meetic по отношение на данните, включително за правата ми на поверителност?

Посетете нашата Политика за поверителност, за да научите повече за нашите практики за поверителност, включително раздела „Вашите права„.

Какво да направя, ако имам друг въпрос?

Свържете се с нас по всяко време!

Тази информация отговаря ли на въпроса Ви?
Да Не
Благодарим Ви, че посетихте консултанта за Помощ онлайн. Приятно сърфиране в сайта!

Ако все още желаете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти,
кликнете по-долу.