Помощ онлайнВсички отговори на Вашите въпроси
FAQ
Категории Често задавани въпроси
Категории
Често задавани въпроси
Назад

Защо акаунтът ми е забранен?

Когато акаунтът ви бъде забранен от Meetic, ще получите известие по имейл. След като получите забрана, вече няма да имате достъп или да използвате Meetic. Ако имате активен абонамент, автоматичното подновяване ще бъде отменено.

Акаунтите се забраняват, когато установим нарушения на нашите Насоките на общността или Общи условия, като например

1. Възрастови ограничения

Meetic е достъпен само за хора над 18 години . Закриваме акаунти, открити от хора, които са или изглеждат, че са под необходимата възраст. Ако е необходимо, моля, свържете се с отдел „Обслужване на клиенти“ 💌, за да отворите отново профила си. Ще трябва да предоставите валидно доказателство за възраст, например паспорт или шофьорска книжка.

2. Профилът Ви е бил закрит поради лошо поведение

Искаме Meetic да бъде безопасно и забавно място за всички, затова всеки профил трябва да отговаря на нашите Условия за ползване и Насоки за общността. Разгледайте тези две връзки, за да разберете какво очакваме от вас по отношение на съдържанието на вашия профил, поведението ви в нашата платформа и как да общувате с други сингъли: Общи условия и Насоките на общността.

3. Профилът Ви е бил затворен по друга причина

Вашият профил може да бъде закрит и ако осъществявате достъп до Meetic от място с ограничен достъп. Ако смятате, че профилът Ви е бил затворен по погрешка, моля, свържете се с Отдел за обслужване на клиенти 💌 за допълнителна помощ.

Тази информация отговаря ли на въпроса Ви?
Да Не
Благодарим Ви, че посетихте консултанта за Помощ онлайн. Приятно сърфиране в сайта!

Ако все още желаете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти,
кликнете по-долу.