Имам абонамент. Защо не мога да чета или отговарям на съобщения?
Не получавате отговори на съобщенията си
Ако съобщенията ви са били успешно изпратени, има няколко причини, поради които е възможно да не получавате отговор:
- Членовете, на които сте писали, не са влизали в платформите ни, съответно не са видели съобщението ви.
- Нямат абонамент, който е необходим за четене и отговаряне на съобщения.
- Прочели са съобщението ви, но не искат да отговорят. Моля, помнете, че изборът е техен и продължете напред. Винаги има нови хора за откриване в Meetic.
Имате абонамент, но не можете да четете или пращате съобщения
В момента, в който активирате абонамента си, би трябвало да можете да четете и пращате съобщения. Има четири възможни причини това да не работи както трябва:
- Абонаментът ви не се разпознава от системата,➔ просто излезте и влезте отново.
- Начинът ви на плащане е невалиден. Абонаментът ви е изтекъл, но не е бил подновен, защото начинът ви на плащане е невалиден.
- Активирали сте абонамент за друг профил. Може да сте си направили няколко профила и да сте влезли в някой без абонамент. (Любезно ви напомняме, че притежанието на множество профили е забранено.)