Помощ онлайнВсички отговори на Вашите въпроси
FAQ
Категории Често задавани въпроси
Категории
Често задавани въпроси
Назад

Имам абонамент. Защо не мога да чета или отговарям на съобщения?

Не получавате отговори на съобщенията си

Ако съобщенията ви са били успешно изпратени, има няколко причини, поради които е възможно да не получавате отговор:

  • Членовете, на които сте писали, не са влизали в платформите ни, съответно не са видели съобщението ви.
  • Нямат абонамент, който е необходим за четене и отговаряне на съобщения.
  • Прочели са съобщението ви, но не искат да отговорят. Моля, помнете, че изборът е техен и продължете напред. Винаги има нови хора за откриване в Meetic.

Имате абонамент, но не можете да четете или пращате съобщения

В момента, в който активирате абонамента си, би трябвало да можете да четете и пращате съобщения. Има четири възможни причини това да не работи както трябва:

  • Абонаментът ви не се разпознава от системата,➔ просто излезте и влезте отново.
  • Начинът ви на плащане е невалиден. Абонаментът ви е изтекъл, но не е бил подновен, защото начинът ви на плащане е невалиден.
  • Активирали сте абонамент за друг профил. Може да сте си направили няколко профила и да сте влезли в някой без абонамент. (Любезно ви напомняме, че притежанието на множество профили е забранено.)
Тази информация отговаря ли на въпроса Ви?
Да Не
Благодарим Ви, че посетихте консултанта за Помощ онлайн. Приятно сърфиране в сайта!

Ако все още желаете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти,
кликнете по-долу.