Помощ онлайнВсички отговори на Вашите въпроси
FAQ
Категории Често задавани въпроси
Категории
Често задавани въпроси
Назад

Как да вляза и да активирам профила си?

За да активирате профила си, следвайте инструкциите на имейла за активация 📧 (изпратен ви след създаването на профила)

Ако не получите активационен имейл до няколко минути:

  1. Проверете в папка спам
  2. Ако все още не го намирате, може би сте въвели грешен имейл адрес (случва се!)
  3. Ако проблемът продължава, моля, свържете се с отдел обслужване на клиенти 💌.

Ако сте могли да влезете и да използвате Meetic преди, но сега не можете:

  1. Въведете имейл адреса си и нулирайте паролата си от главната страница > Вход >Забравена парола?
  2. Уверете се, че сте въвели данните си коректно, като сте спазили главните и малките букви, цифрите и специалните символи.

Ще ви изпратим съобщение за нулиране до няколко минути >Следвайте инструкциите за нулиране на паролата.
Или кликнете тук.

Тази информация отговаря ли на въпроса Ви?
Да Не
Благодарим Ви, че посетихте консултанта за Помощ онлайн. Приятно сърфиране в сайта!

Ако все още желаете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти,
кликнете по-долу.