Помощ онлайнВсички отговори на Вашите въпроси
FAQ
Категории Често задавани въпроси
Категории
Често задавани въпроси
Назад

Помощ! Не мога да се регистрирам.

Има няколко възможни прични това да се случва 😬

1. Виждате съобщение, че имейл адресът ви вече се използва

  • Можете да свържете само един имейл адрес с един акаунт в Meetic.
    ➔ Ако вече имате профил в Meetic, трябва да го изтриете, за да си създадете нов профил със същия имейл адрес.
  • Влезте в стария си акаунт и отидете на Моят акаунт > Временно спиране на моя профил > За да изтриете профила си, кликнете тук.
    Или кликнете тук.


2. Паролата ви не е одобрена

Искаме акаунтите в Meetic да са сигурни, така че паролата ви трябва да:

  • бъде с дължина от поне 8 знака
  • включва и главни, и малки букви
  • включва число.
  • напр.: Meetic2022@

➔ Вашата парола не може да бъде същата като потребителското ви име.
➔ Запомнете: никога не давайте данните си за вход на никого, дори да го познавате.
➔ Паролата ви трябва да е уникална! Не използвайте една и съща парола за повече от един уебсайт.

3. Не можете да влезете в акаунта си отвъд океана

  • Можете да влезете в акаунта си в Meetic от почти целия свят ✈️, но tима държави, където това не е възможно.
    Насладете се на пътуването си, а профилът ви ще ви чака вкъщи!
Тази информация отговаря ли на въпроса Ви?
Да Не
Благодарим Ви, че посетихте консултанта за Помощ онлайн. Приятно сърфиране в сайта!

Ако все още желаете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти,
кликнете по-долу.