Помощ! Не мога да се регистрирам.
Има няколко възможни прични това да се случва 😬
1. Виждате съобщение, че имейл адресът ви вече се използва
- Можете да свържете само един имейл адрес с един акаунт в Meetic.
➔ Ако вече имате профил в Meetic, трябва да го изтриете, за да си създадете нов профил със същия имейл адрес.
- Влезте в стария си акаунт и отидете на Моят акаунт > Временно спиране на моя профил > За да изтриете профила си, кликнете тук.
Или кликнете тук.
2. Паролата ви не е одобрена
Искаме акаунтите в Meetic да са сигурни, така че паролата ви трябва да:
- бъде с дължина от поне 8 знака
- включва и главни, и малки букви
- включва число.
- напр.: Meetic2022@
➔ Вашата парола не може да бъде същата като потребителското ви име.
➔ Запомнете: никога не давайте данните си за вход на никого, дори да го познавате.
➔ Паролата ви трябва да е уникална! Не използвайте една и съща парола за повече от един уебсайт.
3. Не можете да влезете в акаунта си отвъд океана
- Можете да влезете в акаунта си в Meetic от почти целия свят ✈️, но tима държави, където това не е възможно.
➔ Насладете се на пътуването си, а профилът ви ще ви чака вкъщи!