Помощ онлайн Всички отговори на Вашите въпроси
FAQ
Категории Често задавани въпроси
Категории
Често задавани въпроси
Назад

Мога ли да откажа покупката си и да си получа парите обратно?

Вие сте в 14-дневния период след покупка на абонамент.

Покупката ви е била направена през сайта или мобилната му версия

  • Свържете се с отдела ни по обслужване на клиенти, 💌 за да поискате връщане на пари или замяна,
    ➔Моля, обърнете внимание, че възстановяванията са налични за първи покупки на абонаменти и надстройки. Сумата за възстановяване се изчислява пропорционално.
    Не предлагаме възстановяавния за подновявания, Бустери, Любовни писма или Инкогнито.

Покупката ви е била направена през App Store

  • Автоматичните подновявания и прекратявания се обработват от Apple съгласно техните собствени правила и условия, които не са под наш контрол.
    ➔ Ако сте направили покупка през Itunes, трябва да изпратите запитване до тях

14-дневният период е изтекъл.

  • Връщането на пари не е възможно. Но ние сме на ваше разположение, за да ви помогнем да получите възможно най-много от абонамента си, като ви покажем как да използвате нашите услуги.

Ако не искате да продължавате вашия абонамент

  • Можете да спрете автоматичното му подновяване през компютър в Моят акаунт.
    Или кликнете тук.
Тази информация отговаря ли на въпроса Ви?
Да Не
Благодарим Ви, че посетихте консултанта за Помощ онлайн. Приятно сърфиране в сайта!

Ако все още желаете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти,
кликнете по-долу.