Мога ли да откажа покупката си и да си получа парите обратно?
Вие сте в 14-дневния период след покупка на абонамент.
Покупката ви е била направена през сайта или мобилната му версия
- Свържете се с отдела ни по обслужване на клиенти, 💌 за да поискате връщане на пари или замяна,
➔Моля, обърнете внимание, че възстановяванията са налични за първи покупки на абонаменти и надстройки. Сумата за възстановяване се изчислява пропорционално.
Не предлагаме възстановяавния за подновявания, Бустери, Любовни писма или Инкогнито.
Покупката ви е била направена през App Store
- Автоматичните подновявания и прекратявания се обработват от Apple съгласно техните собствени правила и условия, които не са под наш контрол.
➔ Ако сте направили покупка през Itunes, трябва да изпратите запитване до тях
14-дневният период е изтекъл.
- Връщането на пари не е възможно. Но ние сме на ваше разположение, за да ви помогнем да получите възможно най-много от абонамента си, като ви покажем как да използвате нашите услуги.
Ако не искате да продължавате вашия абонамент
- Можете да спрете автоматичното му подновяване през компютър в Моят акаунт.
Или кликнете тук.