Помощ онлайнВсички отговори на Вашите въпроси
FAQ
Категории Често задавани въпроси
Категории
Често задавани въпроси
Назад

Какво мога да направя, ако моята кредитна карта, снимки или данни за контакт са били използвани без моето съгласие във вашата услуга?

Някой е ползвал баковата ми карта за покупка. Какво да направя?

Ако сте клиент на Meetic:

  • Уверете се, че дебитите, които сте забелязали, не са свързани с автоматичното подновяване на вашия абонамент.
  • Ако това не е така: незабавно се свържете с банката си. В случай на съмнение, свържете се с нас възможно най-скоро по имейл. Нашите екипи приемат много сериозно случаите на картово пиратство или измамното използване на кредитни карти.

Ако никога не сте се регистрирали на сайта ни:

  • Свържете се с банката си незабавно, за да спрат транзакцията и да избегнете други подобни.

 


Друг профил ползва моите снимки. Какво да направя?

Ако сте жертва на кражба на самоличността, ще се справим с това.

  1. Свържете се с отдела по Обслужване на клиенти 💌 и ще ви изпратим формуляр, който да попълните.
  2. Изпратете го обратно попълнен с данните от вашата лична карта, заедно със снимки или екранни снимки на въпросния потребител.

➔ Ще предприемем бързи и подходящи действия

 

Някой използва имейл адреса ми. Какво да направя?

  • Свържете се с отдела по Обслужване на клиенти 💌 и споделете имейл адреса си.
  • Уверете се, че нямате стар акаунт в Meetic, който сте забравили да изтриете.
    ➔ В този случай, следвайте инструкциите за отказ тук.
Тази информация отговаря ли на въпроса Ви?
Да Не
Благодарим Ви, че посетихте консултанта за Помощ онлайн. Приятно сърфиране в сайта!

Ако все още желаете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти,
кликнете по-долу.