Какво мога да направя, ако моята кредитна карта, снимки или данни за контакт са били използвани без моето съгласие във вашата услуга?
Някой е ползвал баковата ми карта за покупка. Какво да направя?
Ако сте клиент на Meetic:
- Уверете се, че дебитите, които сте забелязали, не са свързани с автоматичното подновяване на вашия абонамент.
- Ако това не е така: незабавно се свържете с банката си. В случай на съмнение, свържете се с нас възможно най-скоро по имейл. Нашите екипи приемат много сериозно случаите на картово пиратство или измамното използване на кредитни карти.
Ако никога не сте се регистрирали на сайта ни:
- Свържете се с банката си незабавно, за да спрат транзакцията и да избегнете други подобни.
Друг профил ползва моите снимки. Какво да направя?
Ако сте жертва на кражба на самоличността, ще се справим с това.
- Свържете се с отдела по Обслужване на клиенти 💌 и ще ви изпратим формуляр, който да попълните.
- Изпратете го обратно попълнен с данните от вашата лична карта, заедно със снимки или екранни снимки на въпросния потребител.
➔ Ще предприемем бързи и подходящи действия
Някой използва имейл адреса ми. Какво да направя?
- Свържете се с отдела по Обслужване на клиенти 💌 и споделете имейл адреса си.
- Уверете се, че нямате стар акаунт в Meetic, който сте забравили да изтриете.
➔ В този случай, следвайте инструкциите за отказ тук.