Как да управлявам известията си?
Какви известия ще получавате от нас?
За да ви помогнем да се свържете с нашите единични членове, ние комуникираме с вас чрез имейл, известие за натискане и съобщения в приложението.
По-специално ще ви изпращаме съобщения за услуги, като например потвърждение за плащане, искане за подновяване на паролата, модериране на съдържанието на профила, както и селекции на сингъли, които смятаме, че ще ви харесат, и всяко внимание, което профилът ви получава от нашите членове (например харесвания, нови съобщения и т.н. ), за да сме сигурни, че няма да пропуснете подходящия партньор.
Ако изберете това, можем също така да ви изпращаме оферти, отстъпки, новини и покани за събития, за да увеличим максимално шансовете ви да намерите идеалния партньор. ⭐⭐
Сега искате да актуализирате предпочитанията си за известия ?
Може би получавате твърде много известия. Или пък недостатъчно? 😳. Каквато и да е причината, ние сме до вас.
- Влезте в сайта
- Отидете в секцията Моят акаунт >Известия и сигнали
- Поставете или премахнете отметки според предпочитанията си и готово!
Ако използвате компютър, натиснете тук.
Ако използвате телефон, натиснете тук.
Ако не получавате имейли от нас:
- Проверете в Редактиране на моя профил > Моят акаунт дали сте дали актуален имейл адрес.
- Ако е така, проверете в спам папката.
Ако използвате приложението и искате да промените настройките на звука и вибрацията:
- Отидете в секцията Аз в приложението, после на Предпочитания и Известия.