Помощ онлайнВсички отговори на Вашите въпроси
FAQ
Категории Често задавани въпроси
Категории
Често задавани въпроси
Назад

Как да управлявам известията си?

Какви известия ще получавате от нас?

За да ви помогнем да се свържете с нашите единични членове, ние комуникираме с вас чрез имейл, известие за натискане и съобщения в приложението.

По-специално ще ви изпращаме съобщения за услуги, като например потвърждение за плащане, искане за подновяване на паролата, модериране на съдържанието на профила, както и селекции на сингъли, които смятаме, че ще ви харесат, и всяко внимание, което профилът ви получава от нашите членове (например харесвания, нови съобщения и т.н. ), за да сме сигурни, че няма да пропуснете подходящия партньор.

Ако изберете това, можем също така да ви изпращаме оферти, отстъпки, новини и покани за събития, за да увеличим максимално шансовете ви да намерите идеалния партньор. ⭐⭐

Сега искате да актуализирате предпочитанията си за известия ?

Може би получавате твърде много известия. Или пък недостатъчно? 😳. Каквато и да е причината, ние сме до вас.

  1. Влезте в сайта
  2. Отидете в секцията Моят акаунт >Известия и сигнали
  3. Поставете или премахнете отметки според предпочитанията си и готово!

Ако използвате компютър, натиснете тук.
Ако използвате телефон, натиснете тук.

Ако не получавате имейли от нас:

  • Проверете в Редактиране на моя профил > Моят акаунт дали сте дали актуален имейл адрес.
  • Ако е така, проверете в спам папката.

Ако използвате приложението и искате да промените настройките на звука и вибрацията:

  • Отидете в секцията Аз в приложението, после на Предпочитания и Известия.
Тази информация отговаря ли на въпроса Ви?
Да Не
Благодарим Ви, че посетихте консултанта за Помощ онлайн. Приятно сърфиране в сайта!

Ако все още желаете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти,
кликнете по-долу.